Idag är jag en tjock latis...

Vad hittar man på då det är över 30 minusgrader utomhus? Jo man stannar inomhus och eldar å myser! Vi klev upp vid 8-snåret i morse, fixade frukost å satte oss i soffan. Där sitter jag fortfarande och har inga större planer på att förflytta mig heller. Massor av saker skulle behöva göras.. Tvätt, städning å annat pyssel. Men det får allt vänta. För det var så väldans härligt att bara sitta still och göra ingenting ;)

Medan Leo å Jonas påtar på med diverse sysslor så unnar jag mig minsann att stanna kvar i soffan under mysfilten en stund till. Med en eld en bit ifrån och en dator å en kopp te alldeles bredvid. Ibland är det härligt att vara lat!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0