1 månad kvar...

Idag har jag varit hemma från jobbet. Min kropp eller snarare knopp sa att jag behövde det och jag var för en gång skull klok och lyssnade på den! Jäkla järnvärde som vägrar bli bättre. I några dagar har jag varit riktigt yr i knoppen å mått som halvilla lixom. Men efter dagens vila så känns det en gnutta bättre i alla fall! Gick ut i friska luften och tog en liten prommis på förmiddan. Bortsett från det så har jag i stort sett bara sovit hela dagen. Riktigt härligt!

Imorgon jobbar jag bara till 15 å sen är det helg, å då ska jag satsa på att vila ännu mera!

I slutet av förra veckan & denna vecka har det varit jobbigt att lämna Leo på dagis. Han vill verkligen inte å har varit ledsen och bara gråtit och gråtit. "Leo följa mamma vemura" har han sagt då det varit jag som lämnat honom å tårarna har bara sprutat.. Sådana gånger skär det så ont i hjärtat. Vi är verkligen inte vana med att han protesterar på det sättet. Då han gick på Bävern var det aldrig några problem överhuvudtaget. Han gav kramen å sprang raka vägen in till de andra barnen. Men jag hoppas verkligen att det bara är nån "period" han är inne i, för jag blir så rädd att det är så att han inte trivs på den nya avdelningen. Men mest troligt går detta över snart å fram till dess är det bara att fortsätta att torka tårar å ha ont i mammahjärtat!

Idag är det precis en månad kvar till bebisen beräknas titta ut. EN MÅNAD. Det är ju ingenting ju. Å Leo kom ju ut 9 dagar tidigare så det ska bli spännande att se vad denna lille filur har för plan ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0