30 årsdagen

I onsdags fyllde jag 30 år. Hade inga större planer för den dagen mer än att bjuda familjen på tårta, men jag blev minst sagt överraskad!
Dagen började med att jag fick gofrukost upp till sängen. Jag fick presenter av mina fina och Jonas sa att jag skulle göra mig färdig till klockan 8:30 för då skulle vi åka iväg. Fröken kontrollbehov tyckte att det kändes en smula läskigt att inte ha koll på läget - men jag gjorde som han sa och halv 9 begav vi oss härifrån. Bilen stannade vid Birsta City. Efter nån minut dök min käre fars bil upp brevid våran å han kom fram till våran bil och gav mig två kuvert. Present från honom å mamma samt från Anders m. familj. Jag gav Noah mat å sedan tog pappa och Jonas med sig Leo och Noah och lämnade mig alldeles ensam med massa shoppingpengar.. Vilket lyx! Så har någon hört om nån galning som sprang runt å var vild på Birsta i onsdags så var det jag ;) Vi möttes upp efter typ 4 timmar för att käka tillsammans samt för att Noah skulle få äta igen å sedan skiljdes vi åt nån timme igen innan vi samlade ihop oss å begav oss hemåt!
Väl hemma såg allt ut som vanligt ända tills jag öppnade dörren... GRATTISSSS! Jag blev så chockad så jag kastade igen dörren igen. Hahaha. Tacksam reaktion ;) Min å Jonas älskade familjer fanns alltså på plats och hade fixat så fint så fiiiint! God mat, tårta, presenter, blommor, femkamp, snacks å samkväm hela långa kvällen!
 
Tusen miljarder tack för allt!
Ni är guld värda å ni alla betyder massor för mig.
Å jag är bortskämd som har så fina människor runt om mig.  
 
 
 
Dagen till ära fick jag även träffa finaste Alexander för första gången <3
 
 
Å vi passade såklart på att ta ett syskonfoto tillsammans med våra älskade 2012-tripp-trapp-trull-sötingar <3
 
 


Nu återstår en fest tillsammans med mina vänner. Den ska jag dock avvakta med till hösten då jag slutat amma. För då ska vi dricka vin i massor ;)
 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elli

Låter som du har haft du toppenfödelsedag. Håller med om att överraskningar är både spännande och lite skrämmande :-) HOppas du hittade massor att shoppa :-)
Ser fram emot festen som komma skall :-)

Kram vännen! <3

2012-07-21 @ 09:13:35
URL: http://www.melwin.org
Postat av: Jennie

Grattis i efterskott! Vilken fyndig present. Ha en bra sommar!

2012-07-23 @ 10:59:29
Postat av: Karin

Tack! Ja, det var verkligen en toppenpresent :)

2012-07-28 @ 21:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0