Struligt värre...

Det går inge vidare för mig att få till nå inlägg här för tillfället. Blogg punkt se har gjorts om å antingen har det medfört en hel del strul eller så är jag helt enkelt totalt okapabel till att förstå mig på detta... Bilder går icket att ladda upp och jag skriver inlägg som försvinner bort utan att lämna ett spår efter sig. Så mest troligt kommer detta heller inte att hamna rätt utan är väl ännu ett misslyckat bloggförsök kan jag tro ;) Men skam den som ger sig! 
 
Vad har jag att förtälja då? Inte jättemycket egentligen, hade mest bara tänkt att visa massa bilder som vanligt.
Annars så... 
 
¤ Jonas jobbar nu i 4 dagar till sedan har han SEMESTER!
¤ Vi hade en härlig helg med midsommarfirande i solsken
¤ I lördags då vi var på biltur fick vi se elefanter som stod och åt gräs alldeles intill vägen. Det kändes häftigt. Nästan häftigare än tanken på att få se en björn. Om man bortser från anledningen till att elefanterna stod just där, just då (det var ju faktiskt Cirkus i stan) ;) 
¤ Imorrn ska jag träffa Karro, vilket jag ser fram emot massor då det som vanligt var alldeles förlänge sedan vi sågs sist
¤ Jag är i planerartagen och spånar en hel del på Noahs kommande namngivning 
¤ Leo har nu varit utan blöja i hela 3 veckor. Visst skulle det kunna ske bakslag men jag tror nog att jag med lite försiktighet vågar mig på att säga att han faktiskt är blöjfri nu! 
¤ Noah händer det massor med hela tiden känns det som. Han är en riktig goskrutt å om precis 12 dagar så har han åldern inne för första smakportionen ;) 
¤ Jag förstår att det finns en å en annan som tror att jag ljuger när jag skriver detta, MEN: JAG har börjat träna. Inte nån träning som är tokseriös eller så, utan bara lite övningar som jag gör hemma utifrån ett träningsschema som jag fått av min mamma.. Å detta ger mig inte helt otippat förbannat mycket träningsvärk! Får se hur många dagar jag håller detta. Känner jag mig själv rätt så är dom inte svårräknade ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0