Soffpotatis med storslagna planer...

Jonas frågade mig tidigare idag om jag hade nåt jag tänkte göra idag/ikväll. Jag funderade en stund å kom på: JA, jag tänkte försöka hinna duscha :)

Storslagna planer man har för sig själv numera ;)

Noah har ända fram till nu varit en riktigt kvällspigg liten kille.. Oftast har han inte somnat för natten förrän ca 22. Detta har inneburit att man inte haft nån "egentid" att tala om, eftersom  jag stupat i säng ganska direkt efter eller samtidigt som honom. Nu har han börjat bli trött lite tidigare och har de senaste kvällarna kommit till ro och somnat för natten redan typ 20:30-21:00. Så plötsligt uppstod det nån timmes "barn-fri-tid". Har en miljard saker (minst) som jag skulle kunna ta mig för att göra, men hitills har varje kväll slutat på samma sätt.. Jag blir soffpotatis och tar på sin höjd fram datorn och kikar lite.. Kommer ihåg detta från att då Leo började lägga sig tidigare på kvällen också.. På dagarna gjorde man storslagna palner på allt man skulle pyssla med då han nattats å så då den stunden inföll så tog ens egen trötthet över och man blev sittandes rakt upp å ner!

 

...Så HÄR sitter en soffpotatis ikväll och gör precis INGENTING! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0