En sån dag...

... Ja, huvva, Idag har det inte varit lätt för lille Noah. Han har haft så förbannat ont i lillmagen och skrikigt i princip hela dagen. Stackar fina hjärtat :( Det gör så ont att inte kunna ta bort det onda.. Att inte kunna hjälpa honom fullt ut. Visst kan vi underlätta genom att vyssa, bära runt, massera å så men han har ändå ont och det svider skär och sticks i mitt hjärta just nu...

I skrivandets stund halvsover han mellan fisarna i Jonas famn här i soffan. Han har inte sovit nån sammanhängande lång stund på hela dagen. Huvva vad jag bara skulle vilja kunna trolla bort detta magont..

Sen blir jag så sjukt stressad.. Framförallt stressad över att inte kunna hjälpa han då han har så ont, men också mycket stressad över att inte ha möjlighet att finnas till för Leo längre än yttepytte stunder... Jag hoppas verkligen att det är en "extra-ont-imagen-dag" idag så att det inte är så att han ska behöva ha såhär ont varje dag... Å tur att det är helg så Jonas är hemma!!!

Vi hoppas på en bättre dag imorgon!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0