Härlig helg med fina vänner!

I helgen var jag, Elin, Elli, Linda och Erica i Härnösand på vackra Sjögården! Shopping, Spa, massage, god mat, god dryck & samkväm! En helt underbar helg med goa vänner <3 Kommer garanterat att göras om! 
 
 
Om jag sov gott här? JA, som en prinsessa!
Sjögården var ett helt underbart ställe som varmt kan rekommenderas att besöka! 
 
Annars då? Min förkylning har vägrat ge med sig och idag dissade jag min envishet å besökte Hälsocentralen trots att det satt långt inne efter förra besöket där (med Noah)... Var så rädd att få höra nåt i stil med att "Man kan bli förkyld ibland - det är helt normalt - ta en alvedon å sluta klaga!" Men så var inte fallet. Denna gång var jag icket där i onödan. Rosslig i lungorna å bihåleinlammation. Så nu har jag påbörjat en penicillin-kur & håller tummar å tår att jag blir frisk snabbt! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja visst var det en underbar helg! Men fy för bihåleinflammation!? hoppas penicillinet verkar snabbt - kram!

2012-11-15 @ 20:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0