Piggare

Penicillinet gör susen å jag börjar redan nu känna mig piggare. Idag har jag till och med börjat känna lite smak och lukt igen :) Härligt! 
 
Har lite skrivtorka för tillfället. Har inte hänt något speciellt hos oss utan dagarna rullar som bara på å är rätt så lika varandra. Båda grabbarna mår bra å det är full fart för det mesta! 
 
Idag fick jag äran att rå om finaste Milian en liten stund medan hans mor hämtade sin gudson på förskolan för att de därefter skulle göra ett besök på MM tillsammans! Den lilla sötskrutten är en riktig liten solstråle som får mosterhjärtat att bli varmt så varmt ♥ 
 
Kusinbus ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mio

Ååå, så fint! <3

2012-11-16 @ 21:31:01
URL: http://www.miosorganiseradekaos.blogg.se
Postat av: Karin

<3

2012-11-18 @ 21:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0