Tisdag

Nu är det inte många dagar kvar innan Leo fyller år. Som han längtar. Det första han har sagt då han vaknat de senaste mornarna är "Fyller jag år idag eller?" Han önskar sig en motorcykel som ska vara lika dan som morfars och en fyrhjuling som ska vara lika dan som farfars. också önskar han sig en tomte som kan prata. Hmmm inte de lättaste önskningarna att uppfylla ;) Men igår hade han sänkt kraven på fördelsedagspresent för då sa han att han önskade sig en tårta eller kanske en kaka :)  
 
Vad gör vi annars då, förutom att vänta på det stundade 3 års kalaset? 
 
Just nu: Härjar Noah i lekrummet å jag sitter brevid och printar ner några rader här
 
De senaste dagarna har vi: 
 
¤ Varit inne i en period då vi är uppe så tidigt så den vanliga morgon-tiden nästan känns som mitt på dan... 
¤ bakat i massor
¤ varit på kalas hos Leos kompis Kevin 
¤ Umgåtts med Josefine, Fabian och Alexander å haft disco med ballonger, popcorn, saft å musik! 
¤ Äntligen blivit frisk igen
¤ Blivit bjuden på tacopaj hemma hos Mio och Milian 
¤ Härjat i gympahallen på jobbet 
¤ Nyttopysslat med diverse saker 
 
Idag: Ska vi ta en prommis ner på stan å uträtta några ärenden innan vi hämtar Leo på förskolan 
 
Nu: Vill Noah att jag ska vara med honom istället för att sitta här å vara tråkig! 
 
På återseende! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0