Då och då...

Då och då dyker det upp tillfällen då det liksom känns falskt att enkom skriva om roligheter och positiva saker vi har för oss. Det känns då ibland som att undanhålla en helhet. Som att påstå att jorden är platt som en pannkaka liksom...
Allt är ju inte guld å gröna skogar hela tiden. Istället går det vid vissa tillfällen att med lätthet konstatera att livet kan vara surt, tufft, orättvist och rent ut sagt förjäkligt!
 
Jag står dock fast vid att inte skriva om Allt som sker eller om Allt jag berörs av, känner, tycker och tänker här. Bloggen får, trots att det ibland känns lite fel, fortsätta vara så "pluttinuttig" (jora - lite självinsikt har jag ju ;)) som den faktiskt är, medan jag hoppas och tror att ni som läser förstår att det som skrivs inte är ALLT. Att livet med allt vad det innebär består av mer och annat än bara pyssel, mys, hjärtan och positiva känslor! 
 

I lördags hade jag och Erica vår gemensamma 30-års fest för våra vänner (Lina fattades dock, vilket såklart kändes tråkigt). Festen blev mycket lyckad och jag tror jag vågar mig på att säga att samtliga festdeltagare var nöjda med kvällen!  "Lite" trötthet dagen efter var det lätt värt :)
 
Idag har Leo varit på sitt andra tandläkarbesök. Vid förra årets kontroll totalvägrade han gapa - så egentligen skulle man kunna säga att detta var den första kollen. Idag lydde han tandis och gapade stort, å bissingarna såg fina ut!
 
Noah är fortfarande lite till och från förkyld, men har de senaste dagarna trots det varit ganska pigg och fartfylld!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0