Hämta DIN dammsugare mamma

Leo frågade om vi kunde leka kurragömma å jag sa att jag inte hade tid just nu för jag ska gå upp och dammsuga övervåningen. Gjorde mig dock ingen brådska med detta då det fanns annat att pyssla med innan...
 
Leo: Men mamma hämta din dammsugare da!
 
Jag: Jag ska hämta den nu... Men det är inte MIN dammsugare. Det är ju vår familjs dammsugare. Inte bara mammas...
 
Leo: Nähädu mamma...
 
Jag: Johodu Leo...
 
Vid det här laget hade Leo sprungit och öppnat städskrubben och då jag kom dit sa jag lite övertydligt " Där är ju VÅRAN dammsugare", varpå Leo säger:
 
"Ja! Pappa lånade den en gång. Men han har lämnat tillbaka den"
 
Hmmmmmm... Fortsätter det så här så har jag nog en del att lära grabbarna i familjen ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Nettan

*gapskratt* Redan som (snart) 3 åring är han väl medveten om rollfördelningen... ;-)

2012-10-24 @ 08:49:20
Postat av: Karin

Hihihi, ja.. huvva.. detta måste jag ändra på ;)

2012-10-24 @ 21:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0