Måndag

Jag är helt värdelös på att ta mig tid till att skriva här nu för tiden. Vill ju skriva, för jag vet hur roligt det är att gå
tillbaka och titta med tiden. Men man hinner inte med allt och detta är något som lätt halkar åt sidan! 
 
I lördags var jag, Leo, Josefine och Fabian på bibblaln och tittade på Pettsson och Findus som var där och hade en liten föreställning. Grabbarna tyckte att det var roligt att få se dem i "Verkligheten" :) 
 
Onsdag till torsdag ska jag åka iväg på uppföljningsgdagar med jobbet. Det ska bli roligt. Sen ska Jonas åka bort fredag till Söndag så vi kommer knappt träffa varandra denna vecka.. Känns lite skumt, men så kan det vara ibland.
 
Nu lite bilder, sen ska vi gå till kläddax och se om vi hittar några stövlar till grabbarna! 
 
Jag håller på att sortera bland massa bebiskläder och Noah "hjälper" gärna till :) 
 
Mycket lek i sandlådan har det blivit
 
"Mamma, jag önskar jag kunde klättra lika högt som en ekorre.. Eller lika högt som Anders" 
Det önskar inte hans mor ;) 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mio

hahahaha, "eller lika högt som anders..." GULLUNGE!! <3

2013-04-22 @ 20:19:59
URL: http://www.miomille.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0