Hej hopp!

Nu var det riktigt längesen jag skrev nåt här. Vi har haft sjukstuga här hemma. Både jag, Leo och Noah har varit sjuka. Barnen är nu pigg och kry igen. Själv piggnade jag till efter typ 5 dagar. Började jobba igen och bara efter några dagar tog allt om igen. Typiskt värre. Men nu har jag fått penicillin för bihåleinflammation, så jag håller tummen att det hjälper fort! 
 
Lina har varit hemma i några dagar. Som vanligt är det med en klump i magen man säger hej då till henne. Fina vännen. Önskar vi kunde ses oftare! 
 
Imorgon och på fredag har jag tagit semester. Imorgon fyller nämligen världens goaste gosnos 1 år och då vill jag såklart vara hemma! <3 
 
På återseende! 
 
Sjuklingarna myser i soffan ♥♥ 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0